مقاله ضرورت فرهنگ و گرایش کارآفرینانه در سازمانها فایل ورد (word)

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 مقاله ضرورت فرهنگ و گرایش کارآفرینانه در سازمانها فایل ورد (word) دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ضرورت فرهنگ و گرایش کارآفرینانه در سازمانها فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله ضرورت فرهنگ و گرایش کارآفرینانه در سازمانها فایل ورد (word)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ضرورت فرهنگ و گرایش کارآفرینانه در سازمانها فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: دومین کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
تعداد صفحات: 17
نویسنده(ها):
سید محسن علامه – استادیار، دکتری مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی، گروه مدیریت، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه اصفهان
سعید شریفی – مربی، دکتری مدیریت برنامه ریزی فرهنگی گروه کارآفرینی، دانشکده کارآفرینی و گردشگری، دانشگاه هنر اصفهان
بهنام خانی – دانشجوی کارشناسی ارشد کارآفرینی فرهنگی، گروه کارآفرینی، دانشکده کارآفرینی و گردشگری، دانشگاه هنر اصفهان
فائقه امیرخانی – دانشجوی کارشناسی ارشد کارآفرینی فرهنگی، گروه کارآفرینی، دانشکده کارآفرینی و گردشگری، دانشگاه هنر اصفهان

چکیده:
اهمیت نقش فرهنگ به عنوان پارامتری کلیدی در شکل گیری گرایش کارآفرینانه فرهنگی و کارآفرینی در یک جامعه بسیار حائز اهمیت است. به طوری که می توان فرهنگ را یک عامل موثر در شدت و یا کاهش کارآفرینی در یک جامعه دانست. از طرفی نقش کلیدی فرهنگ در رشد همه جانبه سرمایه های انسانی یک جامعه می تواند بر گرایش کارآفرینان و فرهنگ کارآفرینی بسیار اثر گذار باشد. اهمیت موضوع حاضر از این نظر است که گرایش جامعه برای ایجاد استقلال، ریسک پذیری، نوآوری و کارآفرینان (که از ویژگی های مهم کارآفرینی است) و شرکت های پیشرو به بنیاد فرهنگی جامعه بستگی خواهند داشت. پژوهش حاضر در صدد تبیین نقش فرهنگ در کارآفرینی است که بدین منظور از مدل فرهنگی هافستد استفاده شده است. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی -تحلیلی است، و روش جمع آوری اطلاعات اسنادی است. بررسی ها در این تحقیق نشان داد که فقط کشورهایی با گرایش های خاص فرهنگی سبب ایجاد گرایش کارآفرینانه قوی خواهند شد.

دانلود این فایل

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید